honarehzendegi

ساخت وبلاگ

علائم بارداری دختر و پسر با یکدیگر متفاوت اند. تشخیص هویت جنین در حین بارداری برای برخی والدین امری بسیار هیجان انگیز است و از طرفی نمی خواهند با سونوگرافی جنسیت جنین با قطعیت مشخص شود تا تجربه ی فهمیدن جنسیت بعد از تولد را نیز از دست ندهند. همانطور که می‌دانید بدون سونوگرافی نمیتوان تشخیص قطعی برای تعیین جنسیت بچه داد. با این وجود اگر فرزند شما دختر باشد یک سری نشانه های خاصی دارد که تجربه ثابت کرده اغلب اوقات درست از آب در می آیند . در ادامه ی مطلب به اصلی ترین نشانه های بارداری دختر اشاره خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره کودک کلیک کنید.
 

منبع: علائم بارداری دختر در زن حامله

برای دریافت مشاوره در زمینه علائم بارداری دختر در زن حامله می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 273 تاريخ : جمعه 11 تير 1400 ساعت: 3:35

یکی از نشانه های بارداری عقب افتادن پریود و ترشحات سفید است. اما ممکن است این تغییرات به دلیل بارداری نباشد و عوامل دیگری در این موضوع دخیل باشند. عقب افتادن قاعدگی دلایل مختلفی دارد؛ عوامل فیزیکی و جسمی و روحی و روانی و تغییر در ترشحات واژن نیز می تواند انعکاس دهنده موضوع دیگری باشد. قاعدگی یکی از مواردی است که نشانه سلامتی زنان می باشد و منظم بودن آن ملاک خوبی برای تعادل فیزیکی و روحی فرد به حساب می آید. در مورد ترشحات واژنی باید بدانید که بافت و میزان ترشحات نشانه خوبی است برای اینکه بتوانید زمان تخمک گذاری را تخمین بزنید و شانس بارداری را افزایش دهید. در ادامه مقاله به بررسی کامل عقب افتادن پریود و ترشحات سفید می پردازیم.
 

منبع:عقب افتادن پریود و ترشحات سفید

برای دریافت مشاوره در زمینه عقب افتادن پریود و ترشحات سفید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : عقب افتادن پریود و ترشحات سفید, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 254 تاريخ : جمعه 11 تير 1400 ساعت: 3:22

آیا تا به حال با اصطلاح سکس تراپی و سکس تراپیست مواجه شده‌اید؟ در این زمینه چقدر اطلاعات دارید؟ سکس تراپی نوعی درمان روانشناختی است که در جهت رفع مشکلات جنسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به درمانگری که اختصاصاً در این حوزه فعالیت می‌کند سکس تراپیست گفته می‌شود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که مشکلات جنسی امری خصوصی و غیرقابل درمان است. در حالی که امروزه روش‌های نوینی در این زمینه به کار بسته می‌شود که به زوجین کمک می‌کند رضایت جنسی بیشتری را در زندگی تجربه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
منبع: سکس تراپی و سکس تراپیست

برای دریافت مشاوره در زمینه سکس تراپی و سکس تراپیست می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : سکس تراپی و سکس تراپیست, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 292 تاريخ : جمعه 11 تير 1400 ساعت: 2:57

درباره داروی دوکسپین چه می‌دانید؟ دوکسپین داروی ضد افسردگی سه حلقه‌ای با ساختار آنتی‌هیستامین است که برای درمان افسردگی و اضطراب مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوز بالای آن برای درمان افسردگی و اضطراب و دوز پایین برای درمان بی خوابی تجویز می‌شود. دوکسپین با عوارض جانبی همچون خشکی دهان، تاری دید، یبوست، خواب آلودگی و غیره همراه است. این دارو با برخی از داروها تداخل دارد و بهتر است هرگونه بیماری و مصرف دارو به پزشک اطلاع داده شود. مصرف خودسرانه دوکسپین مشکلات جدی برای فرد مصرف کننده ایجاد می‌کند به همین دلیل توصیه می‌شود که حتما در این زمینه با یک متخصص در ارتباط باشید. 
منبع: قرص دوکسپین 

برای دریافت مشاوره در زمینه قرص دوکسپین می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : قرص دوکسپین, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 204 تاريخ : جمعه 11 تير 1400 ساعت: 2:41

برقراری اولین رابطه جنسی موضوعی است که افراد نظرها و دیدگاه‌های مختلفی در مورد چگونگی و زمان آن دارند. برخی اولین رابطه زناشویی را تجربه‌ای هیجان انگیز می‌دانند و برای برخی دیگر ترسناک است. پسرها نیز به هنگام اولین تجربه جنسی خود دچار اضطراب می‌شوند با این حال دختران به خاطر ترس از دست دادن پرده بکارت و بارداری بیشتر در مورد اولین نزدیکی محافظه کارند. به علاوه احساسی که از اولین تجربه رابطه جنسی خود به دست می‌آورید در نگرش شما نسبت به روابطی که در آینده خواهید داشت تاثیر به سزایی دارد. داشتن اطلاعات کافی در مورد چگونگی رابطه جنسی و توجه به مراقبت‌های لازم به منظور جلوگیری از حاملگی ناخواسته یا ابتلا به بیماری‌های مقاربتی دارای اهمیت است که در ادامه این مقاله به آن می‌پردازیم.
 

منبع: اولین رابطه جنسی

برای دریافت مشاوره در زمینه اولین رابطه جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : اولین رابطه جنسی, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 229 تاريخ : جمعه 11 تير 1400 ساعت: 2:29

فوبیای خاص چیست و با چه نشانه‌هایی همراه است؟ فوبیا خاص در واقع به ترس غیر منطقی، شدید و مفرط از یک شی و یا موقعیت خاص گفته می‌شود که پاسخ اضطرابی فوری ایجاد می‌کند. در واقع اگر در مواجهه با موقعیت‌های مختلف مثل لحظه بلند شدن هواپیما یا مواجه شدن با حیواناتی خاص نظیر سوسک و عنکبوت، بودن در مکان‌های بسته و... دلهره و اضطراب شدیدی را تجربه می‌کنید، احتمالا به فوبیا مبتلا هستید. این ترس غیرمنطقی به خصوص در مواردی که مرتبط به محرکی باشد که به وفور در زندگی روزمره با آن مواجه می‌شوید، می‌تواند زندگی‌تان را به شدت مختل کند و در عملکرد اجتماعی و شغلی تان نیز اثرات منفی بر جای بگذارد. در ادامه به توضیح انواع فوبیا خاص و نشانه‌های آن می پردازیم، همچنین روش‌های درمانی در اختلال هراس را بررسی می‌کنیم.

منبع: فوبیا چیست

برای دریافت مشاوره در زمینه فوبیا چیست می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : فوبیا چیست, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 204 تاريخ : جمعه 11 تير 1400 ساعت: 2:16

رابطه جنسی با حیوانات یکی از انواع اختلالات و انحرافات جنسی است. صحبت از رابطه جنسی و لذت‌ها، همیشه شیرین نیست. برخی موارد با موضوعاتی مواجه می‌شویم که نه تنها شیرین نیستند، بلکه بسیار تلخ و زننده هستند و آسیب‌هایی را به همراه دارند. رابطه جنسی با حیوانات نیز یکی از همین مباحث است که امروزه در جهان رو به گسترش است و حتی در برخی از مناطق مجاز شده‌است. ورای آسیب‌های جسمانی و آزار خود و حیوانات، این مسئله وضعیت سلامت روان افراد و جوامع را شدیدا مورد خطر قرار می‌دهند. در این مطلب درباره این موضوع که اساسا رابطه جنسی با حیوانات چگونه است و از کجا به وجود آمده صحبت می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اختلالات جنسی کلیک کنید.
 

منبع: رابطه جنسی با حیوانات

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه جنسی با حیوانات می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : رابطه جنسی با حیوانات, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 291 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 2:26

آیا می دانید اضطراب عملکرد جنسی چیست؟ اضطراب عملکرد جنسی، استرس و فشار روانی بسیار زیاد در حین رابطه جنسی است که تحت تاثیر اختلالات و مشکلات جنسی به وجود می آید و عملکرد فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین این اختلال می تواند رابطه زناشویی را نیز تا حد بسیاری زیادی مختل کند و مشکلات زیادی را در رابطه به وجود آورد. برای درمان اختلال عملکرد جنسی در ابتدا لازم است به درمان اختلال جنسی پرداخت و در صورت عدم وجود مشکل جسمی، با کنترل استرس و اضطراب به درمان آن پرداخت. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه مشاوره کنترل استرس کلیک کنید.
 

منبع: اضطراب عملکرد جنسی


برای دریافت مشاوره در زمینه اضطراب عملکرد جنسی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : اضطراب عملکرد جنسی, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 2:18

مشاوره کودک چيست؟ مشاوره کودک نوعی خدمات روانشناسی است که بر کودکان و نوجوانان تمرکز دارد. مشاوران کودک به درمان اختلالات دوران کودکی کمک می‌کنند، در مسیر تربیت فرزند به والدین آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند و به طور کل در جهت ارتقای سلامت روان کودکان و نوجوانان حرکت می‌کنند. مشاوران کودک به شما کمک می‌کنند تا برخورد اصولی‌تری با فرزندتان داشته باشید و از اشتباهات و سهل انگاری‌ها بپرهیزید؛ اینگونه می‌توانید نقش خود به عنوان والدین را بهترین نحو ایفا کرده و سلامت روان فرزندانتان را تضمین نمایید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره کودک هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

منبع: مشاوره کودک

برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره کودک می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : مشاوره کودک, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 2:10

در مقاله هنر زندگی به موضوع آیا آب دهان مرد باعث عفونت واژن می شود، می پردازیم. واژینیت، التهاب واژن است. این به دلیل عدم تعادل مخمر و باکتری است که به طور معمول در واژن زندگی می کنند. همراه با ناراحتی، ممکن است بویی متفاوت از حد معمول مشاهده کنید. ممکن است دچار عفونت ناشی از باکتری، مخمر یا ویروس شوید. مواد شیمیایی موجود در صابون ها، اسپری ها یا حتی لباس هایی که با این قسمت تماس می گیرند می توانند پوست و بافت های ظریف واژن را تحریک کنند. عفونت واژن مهم است و در صورت نادیده گرفتنش، خطرات جدی برای سلامتی فرد دارد.در مورد عفونت واژن، علل عفونت و راه های درمان آن را بررسی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیش تر به مقاله نشانه های واژن سالم مراجعه کنید.


منبع: آیا آب دهان مرد باعث عفونت واژن می شود

برای دریافت مشاوره در زمینه آیا آب دهان مرد باعث عفونت واژن می شود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

honarehzendegi...ادامه مطلب
ما را در سایت honarehzendegi دنبال می کنید

برچسب : آیا آب دهان مرد باعث عفونت واژن می شود, نویسنده : هنر زندگی honarezendegi بازدید : 275 تاريخ : پنجشنبه 10 تير 1400 ساعت: 1:57